Kingdom Come: Deliverance : Update 1.4.3 steht ab sofort zum Download bereit + Patch-Notes | xboxfront.de
Artikelinformation

Kingdom Come: Deliverance: Update 1.4.3 steht ab sofort zum Download bereit + Patch-Notes

Wer nach wie vor mit dem Mittelalter-Abenteuer Kingdom Come: Deliverance beschäftigt ist, darf sich nun über einen weiteren Patch mit der Nummer 1.4.3 freuen. Das neueste Update beseitigt weitere Probleme der Konsolen-Fassung. Eine Übersicht aller Änderungen findet ihr hier:

(This patch includes all versions of the patch 1.4 to 1.4.3)

Fixed issues:
* Ressurection day is upon us! Some NPCs that died due to the physics glitches have risen from their graves.
* Fixed the problem with the Mightier than the Sword quest related to the scribe.
* Rattay archery competition works on advanced difficulty.
* Fixed save issue in the House of God quest.
* Cutscene after the completion of the quest Questions and Answers should trigger properly.
* Rattay armorer should no longer get stuck in an infinite sleep behaviour.
* Player with an equipped bow can now be dehorsed by enemies.
* Fixed a bug with an instant game over in the Trial by Fire quest.
* Player can no longer lock on a non-existing opponent.
* Fixed instant game bug over in Baptism of Fire quest.
* Crashes after timeskip/fast travel should no longer occur.
* Game no longer crashes after "The Sport of Kings" quest.
* Crash after walking into Straw's house during the "Pestilence" quest is fixed.
* Crash after finishing the "Pestilence" quest is fixed.
* Very rare crash after loading a game is fixed.
* Another 200 major bugs fixed.

New features:
* Henry can now change his hairstyle and beards in bathhouses.
* Unarmed mercy kill added.
* Real easter eggs added. Hunt for the golden egg can begin! Also, there is a new Easter-themed weapon to be found.

Known issues:
* [Rare] Attacking stops working.

26.04.2018 : Thomas Brüser

Kommentare (22)
FrontPrayer
FrontPrayer
Ein voller Erfolg? Erste Verkaufszahlen zum Rollenspiel
Das Spiel ist wirklich klasse gemacht, aber Patchs sind in der Tat DRINGEND notwendig!!!

23.02.2018 | 13:59 Uhr

Goldfinger72
Goldfinger72
Ein voller Erfolg? Erste Verkaufszahlen zum Rollenspiel
Die sollten lieber mal endlich den Patch für die Xbox One anstatt Verkaufszahlen enthüllen. So langsam wird es damit nämlich lächerlich.

22.02.2018 | 19:47 Uhr

Sarcasonic
Sarcasonic
Neues Gameplay-Video "Von Verstand, Klingen und Schnapps!"
Ich habe bei Warhorse Studios via Twitter mal nachgefragt und zum Release soll das Spiel dann ca. 30GB groß sein.

05.02.2018 | 10:59 Uhr

Brokenhead
Brokenhead
Neues Gameplay-Video "Von Verstand, Klingen und Schnapps!"
Ich würde eher sagen das game ist einfach sauber programmiert und aufgeräumt. Siehe zB monster hunter world mit nur 13gb.

04.02.2018 | 11:45 Uhr

Simon667
Simon667
Neuer Trailer stimmt auf den nahenden Release ein
Die Syncro ist schon erschreckend gut, das hat ja von den Stimmen her Filmniveau. Damit hab ich nicht gerechnet. Respekt. Macht e ht Lust auf das Spiel.

02.02.2018 | 13:18 Uhr

1/5